Slova a význam otroctví

21.03.2022

Sezu Chašf (první slovo)

Prosit

Na toto slovo jste si tak zvykli, že necítíte žádnou pochybnost. Správně jest, že slovo prosit vždy bude slovem poddanosti. Vzniklo ve smyslu prosit o Odpuštění Můj Pane, prosit o Trest Můj Pane, prosit o Slitování Můj Pane, prosit Tady je Dar Můj Pane, prosit o Pomoc Můj Pane. Je to slovo programu Rachahan od Anunaki (Felahim)A čím toto nahradit? Slovem Mrzí mne co jsem udělal na místo prosit o Odpuštění. Rád svou chybu napravím na místo prosit o Trest. Rád bych vše vysvětlil na místo prosit o Slitování. Rád tě obdaruji na místo prosit tady je Dar, hledám pomoc na místo prosit o Pomoc.

Lezu Chašf (druhé slovo)Děkovat

Děkovat vždy bude slovem poníženosti ve významu děkovat za život Pane, děkovat za milodary Pane, děkovat za úrodu Pane, děkovat za vyslyšení Pane. Je to slovo programu Hazaga od Anunaki (JaghrunWrejt).A čím to nahradit? Slovem je skvělé být tady na místo děkovat za život, to je vskutku milé na místo děkovat za milodary, úroda se povedla na místo děkování za úrodu, Jsem rád že nasloucháš na místo děkování za vyslyšení.

Tezu Chašf (třetí slovo )Vykání

Vykání bylo nastoleno jako dělící čára mezi otroky a Bohem programen Wasguz od Anunaki (Nefalim a jeho Králem Anubisem). Jde hlavně o slovo odcizení mezi otroky. Podněcování nadřazenosti atd.

Nezu Chašf (čtvrté slovo)Muset

Muset vždy bude slovem absolutních okovů Otroctví. Které nastolil Král Balko (Baal)A čím nahradit? Mohl bych, S radostí to udělám, Nastal okamžik to udělat atd.Chezu Chašf (páté slovo)NesmětNesmět je slovem omezující vlastní Tvořivost Duše. Jedná se o program Fagran Krále Anubise.Kdyby si Duše uvědomovaly, že těchto Nezu Chašfu je úměle vytvořeno jako Program naprosté poslušnosti k Falešnému Bohu jinak příjde Trest, Nepochopení nebo Utrpení, pak by se rychle Probudily. Nádherným příkladem byl vymyšlený Chujovid, aby se zjistil stav Vaší poslušnosti. A že měli přijít ještě větší Chujovidy. Odhoďte své Okovy a přestaňte se těmito slovy řídit i jednat ve jménu těchto slov. Hledejte jiná slovní uskupení a brzy pocítíte, že začínáte býti Svobodnějšími a Svobodnějšími.Těchto Nezu Chašfu bylo vždy před Anunaki naprosto nemyslitelné.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky