Napojení na vyšší JÁ - kyvadlo s Ivet Silhovou, 2.díl

14.08.2022

Po obrovském zájmu o práci s kyvadlem po odvysílání prvního dílu založila Ivet samostatnou skupinku pro zájemce, kde prakticky radí a poskytuje instruktážní videa o tom, jak s touto prací začít a co vše vám může napojení na vaše vyšší JÁ pomoci vyřešit. Odkaz na skupinu Práce s kyvadlem: https://www.facebook.com/groups/60673... Zde je slibovaná nová příprava na práci. 😊 Komu zatím se nešlo napojit, zkuste jí. Je doslova nadiktovaná vyšším já, obsahuje všechny možné bloky a potíže s Napojením. Obracíme se v ní na JEDNOTNÝ VESMÍR a až po přípravě bereme kyvadélko do ruky a obracíme se na své Vyšší Já. Přeji všem, ať se Vám napojení k vašemu vyššímu já podaří 🥰💗 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸❤️❤️❤️ 

Zklidníme se, pozorujeme dech. 

Každou větu prociťujeme. Řekneme v duchu nebo nahlas : Jsem v JEDNOTĚ S VESMÍREM A LASKOU 

Obracíme se na JEDNOTNÝ VESMÍR

 1. Žádám o ODSTRANĚNÍ VŠECH PROGRAMŮ, které mi brání v NAPOJENÍ SE NA MÉ VYŠŠÍ JÁ 

 2. Žádám o ODVEDENÍ VŠECH BYTOSTÍ, které mi brání v NAPOJENÍ SE NA MÉ VYŠŠÍ JÁ 

 3.Žádám o VYTVOŘENÍ NAPOJENÍ NA MÉ VYŠŠÍ JÁ 

 4.Žádám , aby VŠECHNY TEMNÉ SÍLY, které mi brání v NAPOJENÍ NA MÉ VYŠŠÍ JÁ byly PŘETRANSFORMOVÁNY NA SVĚTLO

 5.Nechť jsem po celou dobu komunikace se svým VYŠŠÍM JÁ OBKLOPENA LÁSKOU 

 6.Žádám, aby bylo mé TĚLO PŘIPRAVENO PRO PRÁCI SE SVÝM VYŠŠÍM JÁ 

 7.Žádám, aby mé EGO bylo po čas práce se svým VYŠŠÍM JÁ SNÍŽENO NA NULU 

 8.ŽÁDÁM, ABY SE MÉ VYŠŠÍ JÁ PŘIPRAVILO NA PRÁCI 

 Vezmeme kyvadélko, a ptáme se: Je mé VYŠŠÍ JÁ připraveno na práci? Pokud je odpověď ANO- poděkujeme a začneme pracovat 💗 Pokud není připraveno VJ na práci, opakujeme body, pozorujeme tělo... pokud v nás některý bod rezonuje, neco vyvolává.. zkusíme u něj zůstat DÉLE. Dotazy se snažíme přijít na to, co nám ještě brání se spojit s naším VJ. PO UKONČENÍ PRÁCE S VYŠŠÍM JÁ : ŽÁDÁM SVÉ VYŠŠÍ JÁ O OČIŠTĚNÍ A ODVEDENÍ VŠEHO, CO JE TŘEBA. Poděkujeme 💗 Nechť se daří 🥰

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky